JEDNA IGRA JE DOVOLJNA DA SHVATIŠ DA SI OTKRIO VIŠE O PARTNERU NEGO NAKON GODINU DANA VEZE!
Otključajte novu dimenziju vaše veze!
„Koliko me dobro poznaješ” je društvena igra za parove koja potiče smijeh, iskrenost i dublje povezivanje – idealna za one koji žele provesti kvalitetno vrijeme zajedno, bez ekrana.
Sa 150 pojmova, 42 nagrade i do 132 izazova, ova društvena igra predstavlja neiscrpan izvor zabave za savršen spoj kod kuće koji otvara vrata razgovorima koji povezuju. Bilo da ste tek ušli u vezu ili želite razbiti rutinu, igra je osmišljena za svaki par koji želi osvježiti odnos, pokrenuti nove teme i otkriti koliko se zaista poznaje.
Poklonite više od običnog poklona – poklonite vrijeme, bliskost i osmijeh uz igru koja će postati vaš mali zabavni ritual!
ŠTO JE U KUTIJI?
Koliko me dobro poznaješ? uključuje:
• Kutiju: 36,5 cm x 26,5 cm • Prozor kutije s opcijom personalizacije: 17cm x 12cm
• 150 karata pojmova – 10 kategorija; 15 karata po kategoriji • 72 karte izazova u osnovnom paketu – 6 kategorija; 12 karata po kategoriji: - Zabavni izazovi - Pop kultura - Domaćinstvo - Fizički izazovi - Muško-ženski izazovi - Koliko me dobro poznaješ?
• 42 karte nagrada – 32 za partnere i 10 za parove
• 55 tokena izazova – po 5 tokena za svaku kategoriju izazova
• Ploča za ocjenjivanje pojmova
• Dijelovi staze: - 1 središnji dio - 6 dijelova staze
• 8 figurica za igrače – 2 personalizirane i 6 nepersonaliziranih
• 5 karata iz špila za odlučivanje pobjednika
• 40 kartica za ocjenjivanje pojmova – 8 kompleta od po 5 kartica/ocjena: - 2 personalizirana kompleta i - 6 nepersonaliziranih
Za smjele!
• Dodatnih 5 kategorija – 12 kartica po kategoriji: - Nabrajanja - Hipotetske situacije - Koliko me dobro poznaješ (deep)? - Intimna pitanja - Intimni izazovi
(u kojoj vučete 5 karata pojmova, ocjenjujete ih ocjenama od 1 do 5 prema tome što mislite da vaš partner najviše ili najmanje voli, a partner zatim pogađa kako ste ih ocijenili)
Faza pomicanja
(u kojoj će partner pomaknuti svoju figuricu duž staze prema broju pogodaka)
Faza izazova
(u kojoj partner rješava odgovarajući izazov iz kategorije koja se nalazi na tom polju)
Pobjeda
(u kojoj igrač koji je prešao duži dio staze postaje pobjednik i dobiva jednu nagradu iz gomile nagrada)